loading...
همکلاسی من ، پایه ششم ابتدایی
علی اکبر رحیمی نژاد بازدید : 742 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (5)

 

تیم هندبال دبستان امیر کبیر گرگان


قهرمان آموزشگاه های گرگان

 

 


 

با عرض تشکر و خسته نباشید به آقای امینی معلم زحمتکش  ورزش آموزشگاه امیرکبیر گرگان


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد کیقبادی در تاریخ 1394/04/05 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا محمودی امسال سال خیلی خوبی بود هر چند ما را میزدی ولی شما ناظم ما هستید و ما شما دوست داریم سلام من ومسعود عباسی و سهیل عباسی را به خانم شرورپور برسانید امید وارم تابستان خوشی داشته باشید

این نظر توسط امیرعلی مهاجر در تاریخ 1393/10/01 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

از لطف شما ممنونم

این نظر توسط نیما محمودی در تاریخ 1393/08/13 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام.
میخواستم بگم ما قهرمان استان شدیم ولی می خواستیم بریم مسابقات کشوری لنگ شش میلیون پول بودیم به هر حال بودجه ندادن و گفتن نداریم و یک بازی برای ما گذاشتن گفتن اگه ببرین بهتان بودجه میدین متاسفانه ما که در رده سنی نونهالان هستیم،اینا نوجوان هم اورده بودن و یک داور که از ناداوریش مربی ما وسط بازی انصراف داد.
به هرحال گذشته ها گذشته و داریم تمرین می کنیم تا سال بعد انشا ا.. بریم مسابقات کشوری.
عکس رو میدم فردا بابام بیاره مدرسه.
باتشکر فراوان.
راستی وبلاگم رو هم بستم.

نیما محمودی
پاسخ : سلام ، از این که قهرمان شدید خوشحالم . نگران نباش و با قدرت به کار ت ادامه بده .
انشاا... هم در درس وهم در ورزش موفق باشی .

این نظر توسط نیما محمودی در تاریخ 1393/05/22 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ما یعنی:
من،پوریا،سینا حیدری(در عکس هندبال سمت راست شفیعی در عکس بالا)،امیر ارسلان مهایی(پارسال شاگردتان بود)مجتبی اسماعیلی(پارسال شاگردتان بود)هادی اشتیانی(پارسال شاگردتان بود)امیر علی مهاجر منغوش(سمت راست سینا حیدری در عکس بالا)برای تیم استان به همراه بازیکنان دیگر از مدارس دیگر انتخواب شدیم.(برای نوجوانان استان)
امیدوارم ما (یعنی همین بازیکن هایی که نامبردم)برای تیم نوجوانان انتخواب بشیم.
و در مسابقات نوجوانان استان گلستان تیم گرگان اول شه.
میدانید چرا خیییییلی دوست دارم اول بشیم؟؟
چون تیم اول استان گلستان که اگر ما باشیم باید به اردو کشور "اردن" برود.
حال می خواهم یک تقاضا دیگر کنم،من میدانم چون شما انسان خوبی هستیدةو قلبی پاک داریدید،
از شما می خواهم برای ما دعا کنید تا اول در مرحله ی اول انتخواب شده،و بعد برای اول شدن
تیم گرگان و اردوی کشور "اردن" دعا کنید.
چون خداوند حرف انسان های خوب خود را گوش میدهد،من به شما گفتم.
من تا به امروز دنبال اشخاص خوب می گشتم که شما را پیدا کردم.
من قبل از شما فقط این را به خداوند گفته ام.
و الان نیز می خواهم به امامان و حضرت محمد(ص) بگویم.
برایمان دعا کنیید.
خداوند حرف انسان های پاکی چون شما را گوش می دهد.شکلکشکلکشکلکشکلک

ارادتمند شما

از طرف بچه های انتخواب شده ی امیرکبیر
پاسخ : نیما جان سلام ، ازاین که شما ودوستانی که نام بردید انتخاب شدید ، بسیار خوشحالم . ان شاء ا... همیشه موفق باشید . خدا در قلب پاک شماست ، خیلی نزدیک است ، او را بخوان . من هم برای شما دعا می کنم و به خاطر صفات خوبی که به من نسبت دادید متشکرم . لطفا یک عکس دسته جمعی ازخودتان به من برسان تا در سایت بگذارم.
حتما وبلاگ شما را هم نگاه می کنم. به امید روزی که همه ی شما را در بالا ترین سکوهای افتخار ببینم . پیروز و سرافراز باشید.
رحیمی نژاد

این نظر توسط نیما محمودی در تاریخ 1393/05/22 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

سلام.
خواستم بگم من هنوز چند روز در میان به سایت شما می ایم.
من هم یک وبلاگ دارم اگه دوست داشتین می تونین داخلش بیاین.
که راجب اخبار ورزشی می باشد.
بابت عکس ها هم خییییییییلی ممنون.
http://nimanima.blogfa.com
اگر شما همین ادرس را در گوگل سرچ کنید حتی بدون http هم می اید که اولین گزینه است و نوشته
است:
nima کافیست روی ان کلیک کنید.
راستی یک تقاضا داشتم می خواستم شما به وبلاگم بیایید و به قسمت پیوندهای وبلاگ بروید روی گزیینه :
سایت فیفا در قسمت رای گیری کلیک کنید وiranian leage را پیدا کنید،تیک بزنید،و در اخر کلمه
vote را بزنید.اگر مشکلی پیش امد،به سایت زیر قسمت رای گیری بروید:
www.fifplay.com
بروید و رای بدهییییییید.
بازم منووووووووووووون...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجانب علی اکبر رحیمی نژاد معلم پایه ششم ابتدایی در شهرستان گرگان هستم ، با ایجاد این سایت سعی دارم که جریان یادگیری را در فضای مجازی نیز جاری کرده و با اولیا و دانش آموزان ارتباط بیشتر برقرار کنم . کانال تلگرام همکلاسی من را دنبال کنید : hamkelasieman@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه درسی بیشتر خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 760
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,089
  • بازدید ماه : 11,591
  • بازدید سال : 83,601
  • بازدید کلی : 1,597,330
  • کدهای اختصاصی


    |

    صفحات پاپ آپ popup window