loading...
همکلاسی من ، پایه ششم ابتدایی
علی اکبر رحیمی نژاد بازدید : 498 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

برای مشاهده انیمیشن های درس ریاضی

به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

 

تقسيم كسرها

 

اعداد اعشاري

 

مضرب مشترك

 

اعشار صعودي و نزولي

 

كسر اعشاري

 

مقداري از كسر

 

گنجايش

 

اعشار روي محور

 

مضرب اعداد

زاويه

 

كسر به اعشار

 

كسر و عدد مخلوط

اعداد اعشاري

 

كسرهاي مساوي

 

احتمال

 

مخلوط به كسر

 

تفريق كسرها

 

كسر و شكل

كسرها ...

 

ضرب و تقسيم كسر

 

متمم و مكمل (1)

محاسبه حجم

 

ضرب اعشاري

 

محور اعداد

متمم و مكمل (2)

 

تبديل كسر به مخلوط

 

هوش و خلاقيت رياضي

 

رقابت اعشاري

 

اعداد اعشاري (محور)

 

مساحت مستطيل

 

برای دانلود فایل‌ها از برنامه IDM یا Flash Get استفاده کنید ...
برای دانلود با برنامه IDM آدرس فایل را در قسمت add URL کپی کنید ...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجانب علی اکبر رحیمی نژاد معلم پایه ششم ابتدایی در شهرستان گرگان هستم ، با ایجاد این سایت سعی دارم که جریان یادگیری را در فضای مجازی نیز جاری کرده و با اولیا و دانش آموزان ارتباط بیشتر برقرار کنم . کانال تلگرام همکلاسی من را دنبال کنید : hamkelasieman@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه درسی بیشتر خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,855
  • بازدید ماه : 11,357
  • بازدید سال : 83,367
  • بازدید کلی : 1,597,096
  • کدهای اختصاصی


    |

    صفحات پاپ آپ popup window