loading...
همکلاسی من ، پایه ششم ابتدایی
علی اکبر رحیمی نژاد بازدید : 520 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

ایام فاطمیه تسلیت باد.

 

سخنان پیامبر اکرم (ص) در باره ی حضرت فاطمه (س) 

 

فاطمه پاره ی تن من است .

 

 

 

برای دیدن احادیث ، به ادامه ی مطلب بروید .

سخنانی از پیامبر اکرم (ص) درباره حضرت فاطمه زهرا (س)

 

 

اولین کسی که داخل بهشت می‌شود، فاطمه است.

 

 

 

 

اما دخترم فاطمه،پس او سرورزنان جهان هستی از گذشتگان و آیندگان است.


هرکس فاطمه را راضی کند، مرا راضی نموده

و هر کس فاطمه را خشمگین کند ،

مرا خشمگین نموده است.

 

 

 

 

همانا فاطمه پاره تن من است

و او روشنایی چشمانم و میوه قلب من است،

آنچه او را بیازارد مرا آزار می‌دهد

وآنچه او راخوشحال کند مراخوشحال می‌کند.


 

 

 فاطمه،عزیزترین ومحبوب‌ترین مردم برای من است.

 

ای فاطمه همانا خداوند با خشم تو خشمگین

و با رضایت و خشنودی تو خشنود می‌شود.

 


همانا او (فاطمه - سلام الله علیها -)

اول کسی از اهل بیت من است که به من ملحق می‌گردد.

 

 

 

 

ای سلمان

هر کس دخترم فاطمه را دوست بدارد

در بهشت با من خواهد بود

و هر کس او را دشمن بدارد پس او در آتش است.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجانب علی اکبر رحیمی نژاد معلم پایه ششم ابتدایی در شهرستان گرگان هستم ، با ایجاد این سایت سعی دارم که جریان یادگیری را در فضای مجازی نیز جاری کرده و با اولیا و دانش آموزان ارتباط بیشتر برقرار کنم . کانال تلگرام همکلاسی من را دنبال کنید : hamkelasieman@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه درسی بیشتر خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 917
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,246
  • بازدید ماه : 11,748
  • بازدید سال : 83,758
  • بازدید کلی : 1,597,487
  • کدهای اختصاصی


    |

    صفحات پاپ آپ popup window