loading...
همکلاسی من ، پایه ششم ابتدایی
علی اکبر رحیمی نژاد بازدید : 792 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (1)

يك بازي مفيد و به نظر من بسيار جالب ( البته در كلاس بازي هاي آموزشي ) .... تمرين بسيار خوبي براي مهارت در شناخت مضرب هاي 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 و ...
ابتدا يكي از اعداد را انتخاب نموده و با سرعت و بدون اشتباه مضرب هاي آن را كه روي بادكنك ها نقش بسته است كليك نماييد . توجه داشته باشيد براي هر اشتباه 5 امتياز از مجموع امتيازات شما كم مي شود .

 

برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

برای دانلود بازی و ریاضی بر روی این نوشته کلیک نمایید

برگرفته از : سایت جامعه مجازی پویا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Nima در تاریخ 1392/09/22 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

Chera bartarinhaye mah baz nemishehشکلکشکلک
پاسخ : روی کامپیوتر شما برنامه فلش پلیر باید نصب باشه اونم ورژن 10 به بالا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجانب علی اکبر رحیمی نژاد معلم پایه ششم ابتدایی در شهرستان گرگان هستم ، با ایجاد این سایت سعی دارم که جریان یادگیری را در فضای مجازی نیز جاری کرده و با اولیا و دانش آموزان ارتباط بیشتر برقرار کنم . کانال تلگرام همکلاسی من را دنبال کنید : hamkelasieman@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه درسی بیشتر خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 845
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,174
  • بازدید ماه : 11,676
  • بازدید سال : 83,686
  • بازدید کلی : 1,597,415
  • کدهای اختصاصی


    |

    صفحات پاپ آپ popup window