loading...
همکلاسی من ، پایه ششم ابتدایی
علی اکبر رحیمی نژاد بازدید : 526 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تقویم ماه شعبان

 

سوم شعبان

میلاد مسعود سالار شهیدان امام حسین علیه السّلام

 

چهارم شعبان

ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السّلام

 

پنجم شعبان

میلاد فرخنده ی سید الساجدین  امام زین العابدین علیه السّلام

 

یازدهم شعبان

 تولد باسعادت حضرت علی اکبر  علیه السّلام

 

پانزدهم شعبان

میلاد مسعود حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

 

 

اعیاد شعبانیه بر همگان مبارک باد .

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجانب علی اکبر رحیمی نژاد معلم پایه ششم ابتدایی در شهرستان گرگان هستم ، با ایجاد این سایت سعی دارم که جریان یادگیری را در فضای مجازی نیز جاری کرده و با اولیا و دانش آموزان ارتباط بیشتر برقرار کنم . کانال تلگرام همکلاسی من را دنبال کنید : hamkelasieman@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه درسی بیشتر خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,552
  • بازدید ماه : 11,054
  • بازدید سال : 83,064
  • بازدید کلی : 1,596,793
  • کدهای اختصاصی


    |

    صفحات پاپ آپ popup window