loading...
همکلاسی من ، پایه ششم ابتدایی
علی اکبر رحیمی نژاد بازدید : 1212 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

هر روز یک حکایت از سعدی ، برای دانش آموزان عزیز کلاس ششم

 

حکایت دوم

 

حاتم طایی را گفتند :از تو بزرگ همت تردر جهان دیده ای یا شنیده ای ؟ . . .


 

برای خواندن بقیه ی حکایت به ادامه ی مطلب بروید .

 

حاتم طایی را گفتند : از تو بزرگ همت تر در جهان دیده ای یا شنیده ای ؟

گفت : بلی ، روزی چهل شتر قربان کرده بودم امرای عرب را ،

پس به گوشه ی صحرا به حاجتی برون رفته بودم ،

خارکنی را دیدم پشته فراهم آورده .

گفتمش : به مهمانی حاتم چرا نروی که خلقی بر سماط او گرد آمده اند ؟

گفت :        هر که نان از عمل خویش خورد              منت حاتم طایی نبرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجانب علی اکبر رحیمی نژاد معلم پایه ششم ابتدایی در شهرستان گرگان هستم ، با ایجاد این سایت سعی دارم که جریان یادگیری را در فضای مجازی نیز جاری کرده و با اولیا و دانش آموزان ارتباط بیشتر برقرار کنم . کانال تلگرام همکلاسی من را دنبال کنید : hamkelasieman@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه درسی بیشتر خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 429
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,758
  • بازدید ماه : 11,260
  • بازدید سال : 83,270
  • بازدید کلی : 1,596,999
  • کدهای اختصاصی


    |

    صفحات پاپ آپ popup window